27 Eylül 2013 Cuma

Evlilik, peki ya sonra?


Evlilik...

Bugün bir arkadaşımın boşandığı haberini aldım.. Çok samimi olmadığım biri aslında ama sohbetimiz muhabbetimiz vardı ve sevdiğim biriydi ve  çok içerledim, üzüldüm. 

Evlenmeden evvel insanların birbirlerini bu kadar fazla idare etmelerini, fedakarlıkları çok fazla idrak edemezdim. Taaki kendim de evlenene kadar.. İnsan bir yuva kurarken o kadar fazla emek veriyor o kadar fazla fedakarlık yapıyor vee o kadar fazla özveri gösteriyor ki daha sonra  -daha yaklaşık 1.5 yıllık evli olmama rağmen- onca yaşanan fedakarlık ve emekleri geride bırakmak, unutmak ve o yuvayı dağıtma fikri bile tüğlerimi diken diken ediyor.. Rabbim kimsenin yuvasını dağıtmasın, muhabbetini bozmasın inşallah..

Bu arada yukarıdaki resim kendi düğünümüzden ve fotodaki de yine kendi ellerimle yapmış olduğum düğün pastam kendi reklamımı da yapıyım dedim bu arada..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder