25 Ekim 2013 Cuma

Bursa bit pazari ve ben.



Bit pazari diyince bile kalbim gum gum ediyor. Bi insan bu kadar mi sever incik cincik seyleri cevap evet sever en net ornegi de ben..

   Ama istanbulda onca arastirmama ragmen artik kurulmadigini ogrendigimde cok uzulmustum ama gelgelelim taa Bursa da cook buyuk bir bit pazari oldugunu hatta yani basinda birde kus pazari oldugunu ogrenince esimi de alip ctesi gece otobusle gidip -sabah 7 itibari ile kuruluyormus- ertesi aksam deniz otobusu ile geri gelmeyi planlayarak yola ciktik.. 

   Abartmiyorum 2 hali saha buyuklugunde bir bit pazari hayal edin ve bu gercekten var :) yaninda da ayni buyuklukte bi guvercin pazari ohh kari-koca dagildik alana gel keyfim gel karistirmacali alisveris basladi 


   Bu sadece bi tezgahtan bi kare ve bu da uzaktan kus bakisi sayilabilecek bir goruntu :



    Bu uzak cekim ama oradaki agaclarin ardi da dolu sizi yaniltmasin :)


   İnanilir gibi degil hersey var eski yeni yada farkli.. Kendimi kaybettim neler aldim neler hemde 1-2 yada 3 tl'ye ☺ 3 buyuk poset doldurdum o da anca tasiriz diye esimde guvercin aldigi icin 2 koli onlardi ama soyle bi tavsiyem olabilir giderken pazar arabasi yada bavul tasima icin buyuk kolaylik olur cunku poset dahi olmayabiliyor 😃 adi uzerinde bit pazari poset ne arasin. 

   Aldigim herseyi cekmedim gerci ama en sevdiklerimden biri olan ve aldigim en pahali sey olan 3 tllik gri samdanimmm iste budurr ;



   Evdeki güllü mumu uzerine oturtup diger mumluklar ile kombinleyince kim diyebilir ki bu 3tl ve taa bursadaki bit pazarindan alinmistir diye ☺ 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder