26 Ekim 2013 Cumartesi

Ebay'dan siparis elbise ile siklik..


    Kuzenimin nisani ile ne giyicem telasim da basladi. Allahtan bu telasim bi kac ay oncesinde baslayarak isimi kolaylastirdi. Nasil bir kolaylik derseniz elbette maddi bir kolaylik..

   O da soyle oldu ebay' dan alisveris konusunda cok fazla merakim var. Malum yurdumuzdaki vergi vs.masrafi ile elektronik alisverisi yurt disina oranla cok daha pahali bende gumruk limitini asmadan bi kac siparisimi ebaydan verdim bu arada gezinirken kadin giysileri dikkatimi cekmisti ve aklimin bir kosesinde kalmis ve bunu da degerlendirmek istedim.

   Beden olculerimi aldim ve siteden begendigim elbiseyi siparis verdim satici cin'deydi. Ve kargo illa 1 ay kadar suruyor  bunu goze almak gerekli. Bende oyle yaptim ve bir bucuk ay onceden siparisimi verdim.


   Evet tamda kuzenimin nisaninin
Oldugu hafta elbisem elimdeydi ve turkiyede alabilecegim fiyatin yarisina. Nisantasinda sordugum ayni modelin yesili icin 330tl demislerdi ben yarisina getirttim. Tek hatam ben illa buyuk olsun kucuk olmasindan iyidir diye dusundum yaptiririm nasolsa demistim lakinde abartmisim olcu konusunda bol oldu ve terziye birakip biraz daralttirdim. Ve hazir tersi eli degmisken birde aski yaptirttim. Ve seve seve de giydim. İsciligi de malzemesi de bekledigimden iyi geldi. Herkese ebay siparisi gece kiyafeti tavsiye ederim uygun fiyata ve sik..




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder