26 Ekim 2013 Cumartesi

İlk kaza ve korkusu


   Acemisiniz ve bi sekilde daha iyi olabilmek adina direksiyon basina geciyorsunuz.. Cunku ustalasmak evde oturup ders calisir gibi calismakla olucak is degil.. İlla daha fazla kullanmali daha fazla tecrube etmelisiniz ki daha iyi kullanabilesiniz..

   Lakin bende aynen oyle yapiyordum ki gel gelelim ilk kazami yaptim maalesef. Allahtan bir karsi taraf yok yani var ama bi arac yada insan degildi. Geri geri apartman otoparkina girerken 3-4 basamak yukseklikten araba geri dustu ve giris kattaki butigin camina carpti. Ama ne carpmak hem arabanin cami patladi hemde butigin cami, cercevesi ve korkulugu indi 😥 


  Cok sukur arkamda o anda bi insan filan yoktu.. Ama cok korktum kontrolum disinda dusunce arabaya engel olamadim ve cok buyuk gumburtu cikti korkuttu hem beni hemde cevredekileri. Biranda herkes toplandi zaten.

    Neyseki cana degil mala geldi diyerek herkesin beni teselli ettigi gibi bende kendimi teselli ediyorum. Arabayi almaya da illa beni yalniz gonderdiler ki uzerimde korku kalmasin. Birde oyle bir gercek varmis. Kaza yaptiktan sonra hemen o koltuga tekrar oturmazsan bir daha zor otururmussun korkusu kalirmis. O sebeple gittim servisten aldim arabami yani yavru bildircinimi..

   Ama su da bir gercekki simdi geri geri giderken cok tedirginim, yuregim agzimda sekilde gidiyorum. İlla birilerini bulup arkamdan talimat alarak geri gidiyorum. 

   Rabbim direksiyon basinda hepimizi kazadan beladan korusun insallah. Benim icin kotu bir tecrube oldu ama herkes simdi usta sofor oldun diyor. Keske kaza ile degilde zaman ile ustalassaydim ama nasip iste olacagi varmis. Cok sukur ki boylesi oldu..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder